• Els meus filtres
    Elimina'ls tots
    Periode

Cartells del Pavelló de la República

El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República és un dels arxius-biblioteca més importants del món sobre la Segona República, la Guerra Civil, l’exili, el franquisme i la transició espanyola. També té un fons important sobre sovietisme i sobre història política internacional del segle XX.

La col·lecció que presentem és una mostra de 124 cartells que pertanyen a la col·lecció de cartells del CRAI Biblioteca del Pavelló de la República, importantíssima pel seu valor històric i gràfic, que està formada per més de 10.000 unitats.

Els 124 cartells, corresponents al període de la Guerra Civil (1936-1939), il·lustren la temàtica de la salut i la solidaritat durant el conflicte bèl·lic a través d’aspectes com l’assistència social, la gent gran, la marginació, els infants, la sanitat o la solidaritat.

Podeu ampliar la informació sobre la col·lecció de Cartells aquí.

veure menys
    El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República és un dels arxius-biblioteca més importants del món sobre la Segona República, la Guerra Civil, l’exili, el franquisme i la transició espanyola. També té un fons important sobre sovietisme i sobre història [...] veure més
    resultats