• Els meus filtres
    Elimina'ls tots
    Periode

Segells i Vinyetes del Pavelló de la República

El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República és un dels arxius-biblioteca més importants del món sobre la Segona República, la Guerra Civil, l’exili, el franquisme i la transició espanyola. També té un fons important sobre sovietisme i sobre història política internacional del segle XX.

La col·lecció que presentem és una mostra de 52 segells que pertanyen a la col·lecció de Segells i Vinyetes emesos durant la primera part del segle XX. Els 52 segells formen part de la sèrie editada per l’Asociación de Amigos de la Unión Soviética, amb fotografies de la vida quotidiana a l’URSS durant el règim estalinista.

Podeu ampliar la informació sobre la col·lecció de Segells i Vinyetes aquí.

veure menys
    El CRAI Biblioteca del Pavelló de la República és un dels arxius-biblioteca més importants del món sobre la Segona República, la Guerra Civil, l’exili, el franquisme i la transició espanyola. També té un fons important sobre sovietisme i sobre història [...] veure més
    resultats